Friday, 3 June 2011

ဓာတ္တိုင္ရဲ႕ အေဖ



ခုႏွစ္ႏွစ္တာ ခြဲေနရတဲ့ က်ေနာ့္ အေဖကို ျပန္ေတြ႔ရတဲ့ အခ်ိန္ က်ေနာ့္ အတြက္ေတာ့ မေန႔ တေန႔က အတိုင္းပဲ။ အေဖက သိပ္ျပီး မေျပာင္းလဲပါဘူး။ မဲ ေနတဲ့ အသားေလး ပိုမဲသြားတာရယ္။ ဗိုက္ေလးပိုရႊဲလာတာရယ္ ကလြဲျပီး အရင္လို သန္မာတုန္းပါပဲ။ အေဖနဲ႔ က်ေနာ္က အဂၤါနဲ႔ စေနဆိုတဲ့ အတိုင္းပဲ။ ေတြ႕ တုန္း ခဏေတာ့ လံုးေထြး ခ်စ္ၾကေပမယ့္ နာရီ၀က္မၾကာဘူး စကားႏိုင္လု ရန္ျဖစ္ စိတ္ေကာက္ၾကတယ္။ ဒါလဲ မေျပာင္းလဲ ပါဘူး။ စိတ္ေကာက္တယ္ ေျပာတဲ့ေနရာမွာ က်ေနာ္ ကပဲ အရင္ဦးေအာင္ ေကာက္တာပါ။ စကားႏိုင္လုရင္လဲ က်ေနာ္ကပဲ အရင္ ေအာ္ဟစ္ ဆူပူျပီး ေဒါသထြက္လိုက္တာပဲ။ အေဖကသာ မ်က္လံုးေလး ကလယ္ ကလယ္နဲ႔ အဲ…အေဖလဲ ဘာမွမေျပာရေသးဘူး.. ဆိုျပီး မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ က်န္တတ္တာပါ။ အေဖပဲ ဒီေလာက္ေတာ့ သားသမီးအေပၚ နားလည္ေပးရမွာေပါ့လို႔ က်ေနာ္က အေဖဘက္ကေန အျမဲ ျဖည့္ေတြးေပးပါတယ္။

တကယ္တမ္းက် က်ေနာ္ ျမန္မာျပန္ ျပန္သြားတဲ့ အခ်ိန္ အေပ်ာ္ဆံုးလူကို ေမးပါဆိုရင္ က်ေနာ့္ အေဖထိပ္ဆံုးက ပါမယ္လို႔ ယံုုၾကည္ပါတယ္။ အေဖက အေမထက္ ပိုလြမ္းတတ္ပါတယ္။ က်ေနာ္ ဆိုက္ပရပ္စ္မွာ ေနတဲ့ အခ်ိန္ကတည္းက အေဖက အေမမသိေအာင္ က်ေနာ့္ကို ဖုန္းလွမ္းလွမ္းခိုးဆက္ပါတယ္။ ခုိးဆက္တယ္ ဆိုတာက အေမ သိေအာင္ ဆက္တဲ့ အခ်ိန္အျပင္ က်ေနာ့္ကို ဘီယာဆိုင္ကေန ခဏခဏဆက္လို႔ပါပဲ။ ခုစကာၤပူမွာ ေနေတာ့လဲ အေဖကပဲ ဆက္တာပါ။ အေမသိေအာင္ အေမနဲ႔ တူတူ ေခၚသလို အေမမသိေအာင္လဲ ေခၚပါတယ္။

က်ေနာ့္ကိုလာႀကိဳတဲ့ မနက္ကဆို အေဖမ်က္ႏွာျပံဳးေပ်ာ္ေနတာ တားဆီးလို႔ မရေပါ့။ က်ေနာ္ ျပန္သြားေတာ့ အေဖ့အတြက္ အေဖႀကိဳက္တတ္တဲ့ ေခါင္းလိမ္းဆီ၊ ဆံပင္ေပ်ာ့ေဆးနဲ႔ အက်ီၤေတြ၀ယ္သြားပါတယ္။ အိမ္ေရာက္ေရာက္ ခ်င္း အက်ီ ၤေတြကို အေဖ့အတြက္ ထုတ္ေပးခဲ့ပါတယ္။ အေဖလဲ အားရ၀မ္းသာ အကုန္သယ္ျပီး အေဖ့ အခန္းထဲ၀င္သြားပါတယ္။ က်ေနာ္လဲ ခြဲတမ္းေတြ ခြဲျပီးေတာ့ အျပင္သြားမယ္ ဆုိျပီး ေရခ်ိဳး ပါတယ္။ စေန အဂၤါ ဇာတ္လမ္းကဒီမွာ စပါတယ္။ က်ေနာ္ ေရခ်ိဳးျပီး ျပန္ထြက္လာေတာ့ အေဖက က်ေနာ့္ အခန္းထဲမွာ က်ေနာ့္ အက်ီ ၤအသစ္ ဆိုဒ္ အေသးကို မရမက စြတ္ထားတာ ရင္သား ေရာ ဗိုက္သားပါ အထုတ္လိုက္ အထည္လိုက္ အစ္ထုတ္ထြက္ေနတာ အတိုင္းသား ျမင္ရေတာ့ ၾကည့္ရတာ ေတာ္ေတာ္ ရုပ္ဆိုးပါတယ္။ ျပီးေတာ့ အက်ီ ၤအသစ္က က်ေနာ္ ေနာက္ထပ္ ၀တ္လို႔ မရေအာင္ လံုး၀ က်ယ္သြားပါျပီး။ ျပီးေတာ့ က်ေနာ့္ မ်က္မွန္ ကို ယူတတ္ထားတာ သူ႔ မ်က္ႏွာ အႀကီးႀကီးနဲ႔ မဆံ့ ပဲ မ်က္မွန္ကိုင္းက က်ယ္ထြက္သြားပါတယ္။ အေဖ့ကေတာ့ သူ႔ကိုယ္သူ ငယ္သြားတယ္ ထင္တာေပါ့။ က်ေနာ့္ မ်က္စိထဲမွာေတာ့ ရယ္ခ်င္စရာ ေကာင္းေလာက္ေအာင္ကို ၾကည့္ရရုပ္ဆိုးပါတယ္။ က်ေနာ္ကျမင္ေတာ့ ေအာ္ဟစ္ ေသာင္းက်န္းျပီး အတင္းခၽြတ္ခိုင္း ရတယ္။ အဲဒီအခါက်ေတာ့ မ်က္လံုး ေလးကလည္ကလည္နဲ႔ အက်ီေတြ မ်က္မွန္ေတြ ျပန္ခၽြတ္သြားပါတယ္။ ဒါေတာင္ က်ေနာ္ ပတ္တဲ့ နာရီကို က်ေနာ္ မသိေအာင္ ယူျပီး တရက္ ပတ္လိုက္ေသးတယ္။ အေဖ့အတြက္ က ၀ယ္ေပးျပီးသား။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္ဘာသံုးသံုး အေဖသေဘာ က်တတ္တာ ငယ္ငယ္ကတည္းကပါပဲ။

ေနာက္ေန႔ မနက္ အေဖ့ အခန္းထဲ ၀င္ေတာ့ အေဖက ေခါင္းျဖီးျပီး ဆံပင္ေထာင္ေနတာ ေတြ႕ေတာ့ က်ေနာ္ သေဘာတက်နဲ႔ အေဖ့နားသြားပါတယ္။ အေဖ့နားေရာက္ေတာ့ စိတ္ထဲက မယံုသကာၤ ျဖစ္လာတာနဲ႔ အေဖ့ေခါင္းကို ယူနမ္းမိပါတယ္။ အေဖ့ေခါင္းမွာ က်ေနာ္သံုးေနက် မ်က္နွာသစ္ေဆးအနံ႕ ရေတာ့ မယံုသကာၤ ျဖစ္တာနဲ႔ အေဖ့ကို ဘာလိမ္းထားလဲ ေမးေတာ့ အေဖက ျပံဳးစိစိနဲ႔ သား ေခါင္းလိမ္းဂ်ယ္လ္ ေတြ ယူလိမ္းတာပါ ဆိုျပီး သူလိမ္းတဲ့ဗူးကို ျပတာ က်ေနာ့္ မ်က္ႏွာသစ္ေဆးပါ။ က်ေနာ္လဲ ေနာက္ထပ္တခါ ေအာ္ဟစ္ျပီး ေခါင္းေလွ်ာ္ခိုင္းရပါတယ္။ ပထမေန႔က က်ေနာ္ လိမ္းတဲ့ ဂ်ယ္လ္ ထင္ျပီး က်ေနာ့္ အခန္းထဲ၀င္ မွားယူသြားတာ။ က်ေနာ္ေအာ္ေတာ့လဲ အေဖက မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ သူမဟုတ္တဲ့ အတိုင္းပါပဲ။ အေဖက အသစ္အဆန္းျမင္တိုင္း ဟုတ္ဟုတ္မဟုတ္ဟုတ္ စမ္းသပ္သံုးခ်င္တဲ့ အက်င့္ရွိပါတယ္။

အေမကိုေျပာေတာ့ အေမကလဲ က်ေနာ္ ကိုျပန္တိုင္တယ္။ အေမရန္ကုန္သြားတုန္းက အသားရည္ မေျခာက္ေသြ႔တဲ့ ခရမ္ခ္ေတြကို ေစ်းႀကီးေပး၀ယ္လာပါတယ္။ ေစ်းႀကီးေတာ့ အေမ့ ခမ်ာ ေခၽြတာျပီး နည္းနည္း ဆီလိမ္းပါတယ္တဲ့။ တေန႔ အေဖကေတြ႔ေတာ့ အေမ့ကို အဲဒါဘာႀကီးလဲ။ ဘယ္ေလာက္လဲ ေမးပါတယ္တဲ့။ အေမကလဲ အသားရည္ လွတဲ့ဆီပါ။ တဗူးမွတစ္ေထာင္ပါလို႔ လြယ္လြယ္ပဲ ေျပာလိုက္ပါတယ္။ ေနာက္တေန႔ အေမျပန္လာေတာ့ အေဖက အခန္းထဲမွာ အေမ့ရဲ႕ အသားရည္လွတဲ့ ခရမ္ခ္ေတြကို သူ႔ ေျခသလံုးေမႊးထူထူနဲ႔ ေျခသလံုးကို တဗူးလံုးကုန္ေအာင္ လိမ္းထားေတာ့ အေမ့မွာ ငါးမိနစ္ေလာက္ အသက္ရွဴ ရပ္သြားတယ္ ဆိုပါတယ္။ အေမတားတဲ့အခ်ိန္မွာ ဗူးမွာ ဘာမွ မက်န္ေတာ့ပါဘူး။ အေဖက အေမႊးထူထူ ေျခသလံုး ႏွစ္ဖက္လံုးကို ပယ္ပယ္ နယ္နယ္ လိမ္းထားျပီးပါျပီး။ အေမေအာ္ေတာ့မွ ျပံဳးစိစိနဲ႔ အေဖက ေျခသလံုးေတြ မဲေနလို႔ လိမ္းတာပါတဲ့။ အေမ့ခမ်ာ ေစ်းႀကီးေပး ၀ယ္ထားရတဲ့ ခရင္မ္ ေတြ ကုန္သြားလို႔ ထမင္းႏွစ္ပတ္ေလာက္ မစားႏိုင္ ျဖစ္ခဲ့တယ္ဆုိေတာ့ က်ေနာ့္ မ်က္ႏွာသစ္ေဆး လိမ္းတာေလာက္ မဆိုးေသးဘူးလို႔ပဲ တြက္လိုက္ပါတယ္။

ညေရာက္ေတာ့လဲ က်ေနာ့္ အိပ္တဲ့ ေနရာနားမွာ ေခါင္းအံုးေလးပိုက္ျပီး တ၀ဲလည္လည္ပါ။ အေဖက က်ေနာ္နဲ႔ အိပ္ခ်င္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္က အေဖေဟာက္တာ မခံႏိုင္တာရယ္၊ အေဖက ညအိပ္ရင္ အသက္ရွဴ မ၀ေအာင္ ဖက္အိပ္တတ္ေတာ့ က်ေနာ္က အေဖလာအိပ္ခ်င္တာကို မသိခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ျပီး ေနပါတယ္။ က်ေနာ္ အိပ္ေပ်ာ္မွ ေယာင္လည္လည္နဲ႔ အေဖ လာအိပ္ပါတယ္။ အေဖ့ေဟာက္သံေၾကာင့္ က်ေနာ္လန္႔ႏိုးေတာ့ အေဖ့ကို ႏွိဳးျပီး ေမာင္းထုတ္ပါတယ္။ အေဖ့မွာ အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ ေခါင္းအံုးပိုက္ျပီး အေမ့အခန္းထဲျပန္သြားပါတယ္။ မနက္က်ရင္ အေဖ့အေၾကာင္းျပခ်က္က မင္းအေမ အီးဗုံးကို မခံႏိုင္လို႔တဲ့။ က်ေနာ္မလာခင္ကေတာ့ အေမ့အီးဗံုးၾကားမွာ ေပ်ာ္ေမြ႔ေနျပီး က်ေနာ္ခဏျပန္လာမွ အေမ့ အီးဗံုးကို မခံႏိုင္ဘူး ေျပာတဲ့ အေဖ့ကို အေမကလဲ ေတာ္ေတာ္ ေပါက္ကြဲျပီး မေက်နပ္ခ်က္နဲ႔ ညညတိုင္း ဗံုးထုေတာ့တာပါပဲ။

က်ေနာ္ျပန္တဲ့ ညေတြတိုင္း အေဖနဲ႔ ဘီယာေသာက္ျဖစ္ပါတယ္။ အေဖက က်ေနာ္နဲ႔ ဘီယာေသာက္ရတဲ့ အခ်ိန္ကို ေပ်ာ္ပါတယ္။ အရင္ကဆို သားအဖႏွစ္ေယာက္ တူတူေသာက္ျပီး စကားႏိုင္လု ျပီး စိတ္ဆိုး စိတ္ေကာက္ႀကပါတယ္။ က်ေနာ္ မႏိုင္တဲ့ အခါက်ရင္ အေဖ့ကို က်ေနာ္စကားမေျပာေတာ့ပါဘူး။ အဲဒီအခါက် အေဖက မေနႏိုင္ပဲ အရွံဴးေပးပါတယ္။ အခုတေခါက္ေသာက္ ျဖစ္ေတာ့လဲ အေဖက အရင္က စကားမ်ား စိတ္ေကာက္တာကို အမွတ္တရေျပာပါတယ္။ အမ်ားဆံုး ေျပာျဖစ္တာက က်ေနာ့္ကို မိန္းမယူခိုင္းတာပဲ။ ညတိုင္းလိုလို မိန္းမယူဖို႔ နဲ႔ ေျမးခ်ီခ်င္ေၾကာင္း ေျပာပါတယ္။ အရင္ထားခဲ့တဲ့ ရည္းစားဆီေတြလဲ အေဖကိုယ္တိုင္ ဖုန္းေခၚေပးပါတယ္။ အေဖက က်ေနာ့္ကုိ က်ေနာ့္ရဲ႕ အရင္ရည္းစားေတြရဲ ႔ အင္ေဖာ္ေမးရွင္းေတြကို ေပးပါတယ္။ ဘယ္သူက ဘယ္ေရာက္ေနလဲ။ ဘယ္သူဖုန္းနံပတ္က ဘာေပါ့။ အေမ့ကုိ ျပန္တိုင္ေတာ့ အေမက အေဖ့ကို ဒဏ္ေပးတဲ့ အေနနဲ႔ အခန္းျပင္ထုတ္ပါတယ္။

က်ေနာ္အိမ္ျပန္တဲ့ အခ်ိန္မွာ က်ေနာ့္အိမ္မွာ Prison Break စာတန္းထိုးေခြက နာမည္ႀကီးေနပါတယ္။ အဲဒီထဲက စကုိးလ္ဖီးကို အေဖကႀကိဳက္ေတာ့ ညီမေလးက အေဖ့ကို စကုိးလ္ဖီးေကနဲ႔ တူေအာင္ ညွပ္ေပးမယ္ ေျပာလို႔ က်ေနာ္တို႔ အေဖကို ေျမွာက္ေပးျပီး ညီမေလးကို ညွပ္ခိုင္းလိုက္တာ စကုိးလ္ဖီးေက မျဖစ္ပဲ ကတံုးဆံပင္ေပါက္ေက ျဖစ္သြားပါတယ္။ အေဖက အိမ္မွာ လူေကာင္ႀကီးေပမယ့္ မိန္းမနဲ႔ သားသမီးေတြ ျပဳသမွ် ႏုရတဲ့သူျဖစ္ေနပါတယ္။ က်ေနာ္ျပန္ေရာက္တဲ့ အထိမ္းအမွတ္နဲ႔ အေဖ့ကို မိန္းမလို ဆင္၊ အေမ့ကုိ ရဲေပးလုပ္ျပီး ရုပ္ရွင္ရိုက္တမ္း ကစားခဲ့ပါတယ္။ ဘယ္အခ်ိန္ျပန္ေတြးေတြး သေဘာက် ျပံဳးလို႔ မဆံုး ျဖစ္မိပါတယ္။

ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ခဏတာ ျပန္ခဲ့ရတဲ့ အခ်ိန္မွာ အေဖနဲ႔ ဘီယာတူတူ ေသာက္ခဲ့ရတာ၊ အေဖ ေျပာတဲ့ ဘ၀အေႀကာင္းေတြကို နားေထာင္ခဲ့ရတာ၊ အေဖ့ကို ေအာ္ဟစ္ ရန္ျဖစ္ခြင့္ ရခဲ့တာေတြအတြက္ ျပန္ခဲ့ရတဲ့ ခရီးကို ေပ်ာ္ရြင္မိပါတယ္။ အေဖ့ကိုလဲ ေက်းဇူးတင္မိပါတယ္။ ဒီအသက္အရြယ္ထိ က်မ္းက်မ္းမာမာနဲ႔ သားသမီးနဲ႔ မိန္းမကို မျငီးမျငဴ အခုထိ လုပ္ေကၽြးေနတဲ့ အေဖ့ကို ေလးစား ဦးညြတ္ရင္း….



ခ်စ္ခင္ေလးစားစြာျဖင့္



ဖိုးစိန္

7 comments:

ျဖဴ said...

ဆက္ေရးဦး ဖတ္လို႔ေကာင္းလို႔..
အေဖကို သိပ္မေဟာက္နဲ႔ ဝဋ္လည္မယ္..

khin oo may said...

ဒီလုိသားမ်ိဳးမေမြးခ်င္ေပါင္.

Anonymous said...

ေမာင္ဖုိးစိန္ရဲ႕ အေဖျဖစ္ရတာမလြယ္ပါလား!!!!!

မိုးခါး said...

ဒီတေခါက္ရုပ္ရွင္ရိုက္တုန္းကေရာ ပန္းေလးေတြ ေၾကြသြားတဲ့အခန္းပါေသးလား .. :D

အေတြးကမၻာ..မွတ္တမ္း said...

လူၾကီးေတြ ကိုသြားျပီး ဒါရိုက္တာလုပ္ေနတာေပါ့.. း)

ေမဓာ၀ီ said...

ဒီပို႔စ္ေလး ဖတ္ရတာ ေပ်ာ္စရာေလး။
ဖိုးစိန္အေဖက ေတာ္ေတာ္သေဘာေကာင္းပံုပဲ။ ရယ္လဲရယ္ရတယ္။ :)

Anonymous said...

ဖိုးစိန္တို့မိသားစုေလးကိုအားက်မိတယ္